close

Day 2 - 札幌 GARAKU 湯咖哩

朝早入成田機場搭12點嘅國內線,去北海道,機程約一個鐘多啲。

到步新千歲機場後再搭巴士去札幌(又個幾鐘) 撘22號巴士 961 Yen/1人

去到酒店check in已經四點幾了。

 

IMG_5310.JPG

 

收拾一下之後,就去食湯咖哩

札幌唔止一間湯咖哩,但聽說我去呢間係最好食架!GARAKU 

 

五點鐘開始營業(有午休)

IMG_5311.JPG

 

IMG_5309.JPG

 

Day 3 - 札幌中島公園 , 瀧野鈴蘭丘陵公園

札幌中島公園 / 二條市場

晨早天邊一看日出,我巳在幹活,

五點幾已經起身化妝.因為我要去中島公園影pre wedding ,

為咗避開返工時間及人流,越早越好,相再後補 

 

酒店薄野去中島公園只需兩個站

影完嗱嗱聲返酒店checkout

再去隔離二條市場食個魚生飯啦喂

(我至靚系列)

 

 

瀧野鈴蘭丘陵公園

食飽飽後由地下鐵大通真駒内駅

真駒内駅到步後在出口左手邊就係巴士站了!

 

我地係要搭(真106)440 YEN ONE WAY PRICE

如果小朋友同老人家記得早D排隊,架巴士幾FULL!

 

~要去接近大自然嘅地方係要轉折啲架啦~

都系個句公園好大,撘巴士都可以係吾同站落車。

 

我哋選擇咗玩snowshoes hiking 

因為snowshoe係公園係免費可以借而且名額有限,

所以梗係嗱嗱聲玩左先。如果想滑雪軚嘅就係不同站落車㗎啦。

 

我玩SNOW SHOES HIKING係係公園溪流口落,

如果係想玩雪軚的話請係公園東口落

 

 

Snowshoes Hiking

好唔好玩?

唔敢講好玩,但絕對係一個有趣既體驗!

 

IMG_5320.JPG

~Halleluya ~

IMG_5322.JPG

 

姿勢100分,心情很好先會擺得出呢D POSE

 

IMG_5323.JPG

 


步行滑雪

 (需租用820Yen/1人)

好唔好玩?唔敢講好玩,但絕對係一個有趣既體驗! x 2

仲仆左兩次添,係落斜嘅地方。

個心都離一離啊~

公園來的風景真係好靚,

好多樹加上落緊雪。自己覺得好浪漫啊❤️

IMG_5327.JPG

IMG_5328.JPG

 

 

肚餓啦要返市區食嘢

撘返106巴士去地下鉄返去嚕

 

Mahana Curry

雖然返到去都仲係好早

4-5點?

但經過一場劇烈運動之後已經十分肚餓

係札幌地下街既呢間Mahana食左個超好食既 芝士雜菜飯

 

 

IMG_5331.JPG

IMG_5332.JPG

IMG_5333.JPG

 

忍唔住要share!!!日本啲芝士係咪唔使錢?

定係香港人孤寒?勁勁勁多芝士!!

 

呢間野其實有啲難搵,係一個入口,入去後再上多兩層電梯

在要行到去篤篤先會搵到佢

 

食完之後都係去行街,呢晚冇酒店住,要搭通宵巴士去釧路

arrow
arrow
    全站熱搜

    Kylie Mic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()